Monday 13 February 2012

my sunshine!


gambar buah hati..yg ensem ni aciq..dah lama x balik umah..
rindu la dgn dia..dah la suke nyakitkan hati..kuat merajuk.. manja gila babas..
dah mcm melayan bdk kecik.. haiyla sume org kat rumah pon concern gila kat seekor bdk..
bila merajuk sembunyi..xkuar..sanggup berlapar..
rindu gilak!

one day moon decide to drive me somewhere in pilah..so i said "ok! drive carefully!",,
hehe..hero kg peraku..
tecik tenonet bawak kete..haha
aku tekan kan clucth masukkn gear!

(nab kepoh),, hoh lah..tiap kali aku dtg je..(dgn niat nk bagi mkn santak sampai kenyang)..kasut ngn suar aku jgk jd peveret dorg..huhu..
aku amek gmbr ni sbb dorg berdiri dan turun secara serentak..mcm gymnas berirama..

awan comel..semakin gomok dan gebu gebam..gigit pipi sikit bleh awan??
kucing aku wat muka pasrah bila aku dengki mcm ni..alololo comelnye kau!

No comments:

Post a Comment